Rejestracja na egzamin LDEK
Opis procedury rejestracji z wykorzystaniem SMK (od sesji wrzesień 2017)
Opis procedury rejestracji z wykorzystaniem SMK (od sesji wrzesień 2017)
Procedura założenia profilu zaufanego.
Rejestracja w Systemie Monitorowania Kształcenia.
Nadanie statusu lekarza dentysty w SMK.
Zgłoszenie wniosku do LDEK.
Kolejnym krokiem jest założenie konta w SMK czyli w Systemie Monitorowania Kształcenia.
Co to jest SMK?
Celem budowy Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych było uzyskanie spójnego zintegrowanego systemu gromadzącego i przetwarzającego dane na temat organizacji i przebiegu szkolenia personelu medycznego umożliwiającego efektywny przepływ informacji o procesie kształcenia pomiędzy jednostkami.
System umożliwi bieżące monitorowanie przebiegu szkolenia, dostarczenie informacji do planowania kształcenia podyplomowego dla interesariuszy projektu, wsparcie procesów składania i oceny wniosków na specjalizację, gromadzenie informacji na temat procesu kształcenia podyplomowego oraz wsparcie procesów przeprowadzenia egzaminów.
SMK znajduje się na tej stronie. Aby założyć konto klikamy przycisk załóż konto.
Kolejnym krokiem jest dokładne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Należy być bardzo uważnym. Trzeba pamiętać, że każdy błąd uniemożliwi nam skuteczna rejestrację.
pole “Opcjonalny identyfikator P2 ” zostawiamy puste.
Zaznaczamy odpowiednie zgody i klikamy przycisk “złóż wniosek o założenie konta”.
Po przyjęciu formularza, kierujemy się na stronę swojej poczty elektronicznej lub otwieramy swój program do odbioru wiadomości elektronicznych. Tak powinien czekać na nas mail od Systemu Administracji, który zawiera tymczasowe hasło do naszego profilu. Te hasło kopiujemy.
UWAGA: wiadomość może przyjść z opóźnieniem, wiadomość może trafić do katalogu SPAM.
Powracamy do strony głównej SMK – kliknij tutaj.
Klikamy “Zaloguj w P2” a następnie wybieramy opcję “login/hasło”.
Naszym loginem jest nasz adres mailowy np. ja@nazwa.pl natomiast hasło to hasło tymczasowe, które skopiowaliśmy z otrzymanego maila.
Ostatnim krokiem w tej części poradnika jest dokonanie zmiany hasła na własne. Dokonujemy tego poprzez wejście do części “mój profil”. W następnej części wypełnimy wniosek o nadanie uprawnień.